In einem Buch Zeitprofile der Audi AG von 1992 habe ich folgendes Bild gefunden:
Müsste auch Sa-Wi 78 gewesen sein - siehe #6 von rallyetom
-- End Ströer Ads -->
In einem Buch Zeitprofile der Audi AG von 1992 habe ich folgendes Bild gefunden:
Müsste auch Sa-Wi 78 gewesen sein - siehe #6 von rallyetom
Müsste auch Sa-Wi 78 gewesen sein - siehe #6 von rallyetom
Richtig,habe nochmals beide fotos verglichen da ham wir jetzt ein Tag/Nacht Foto. Danke
Hallo, würde gerne mehr über die Technik vom Audi erfahren. Welches Getriebe z.b. 016 ? Und welches Fahrwerk bei diesem Audi verbaut wurde ? Vieleicht weiss da ja jemand was drüber.
Gruss Herbert
Alles anzeigenHallo BeNau,
Dat klopt, helaas had ik een ongeluk met de Audi tijdens een heuvelklim en heb toen de auto verkocht, die zwaar beschadigd was. Maar ik weet niet wat er met de Audi is gebeurd. Vermoedelijk is het een "vervoerder van reserveonderdelen" geworden. Destijds was het gewoon een Audi die een ongeluk kreeg. Wie wist toen hoe interessant zo'n voertuig ooit zou zijn...:(
Ik heb nog het originele Audi kentekenbewijs als herinnering.
Voor de "tech freaks" nog een paar foto's van de motor en kofferbak. De luchtfilterkast is verwijderd op de motorfoto's De kwaliteit van de foto's is echter meer zo goed vanwege de leeftijd. Een
foto van de Audi werd per ongeluk door mij gemaakt in 1979 op de Essen Motor Show, waar de auto werd tentoongesteld.
Voor zover ik me kan herinneren had er een andere technische uitrusting moeten zijn (DM/WM en registratiedatum).
Volgens de brief is de IN-NN23 goedgekeurd door Audi met de goedkeuringsdatum augustus 1979.
Als iemand nog video- of beeldmateriaal heeft van de Audi 80 uit die tijd, of weet waar die te krijgen is, wordt informatie op prijs gesteld.
Hallo Racer1,
Ik heb nogal wat foto's van deze auto. De IN-NN 23 reed 3 rally's voor Audi Motorsport. Eerste in finland wrc met Freddy Kottulinsky, tweede in Sachs Rallye Baltic met Freddy, derde in Lombard RAC Rally wrc met Walter Smolej, normaal gesproken zou Freddy deze rijden maar werd vervangen door Walter, waarschijnlijk wegens ziekte. Blijkbaar zou de IN-NN 23 ook gereden hebben in de ÖASC Rally in Oostenrijk in 1979, maar daar heb ik geen foto's of verdere informatie over...
Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!